La Passion <3

Typ världens finaste låt!

 

Hann inte blogga mer igår, vi blev ganska upptagna ;) haha.
Kvällen igår var fan BÄST! Har inte haft så kul på länge.
Tror inte jag ska skriva här vad vi faktiskt gjorde, haha.
Men ja, det var sjukt kul och jag ah, vill göra om det :)
Kom hem runt 01.40 inatt, somnade inte innan 02.30 typ.
Drack ju fan en redbull och en kaffe latte precis innan
Sandra körde hem mig, haha. Inte konstigt jag inte kunde somna.

Ja, idag får vi la se vad som händer.
Ska väl vara med Emma, kanske Sandra och
förhoppningsvis Jenny idag :)
Hoppas på att nått kul händer i alla fall.
Pallar inte bara sitta hemma.

Jag skriver mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0