Som en nyponros..

.. lika gott doftar jag nu! ;) haha.
Nej men nu har jag duschat, helt jävla underbart. Fick ha hårinpackningen i skitlänge för att kunna få fingrarna genom håret, haha. Usch. Inte bra att ha så mycket hårspray i håret.
Ni undrar säkert varför jag knappt bloggade igår,
men jag åkte iväg och mötte Alisa.
Så åkte vi vidare hem till Frankie och kollade lite film och lyssnade musik.
Sen drog Alisa och jag till stan igen, käkade och gjorde annat, HEMLIGT!
Ja, sen slutade bussarna gå, men vi lyckades få skjuts av en kille.
Så han körde mig hem till Frankie (eftersom jag hade lovat honom att sova där) sen körde han hem Alisa.
Jag sov ingenting, gick bara inte somna och Frankie mådde inte bra,
var lite orolig för honom, han var verkligen dålig inatt :/ uscha.
Började kolla film igen klockan typ 12 idag, satt hemma hos Frankie
och väntade på Alisa, vi hade bestämt att hon skulle komma dit efter skolan.
Så ja, sen satt vi dära lite och därefter drog vi till Knalle och frös ihjäl typ.


Nu när jag är så ren och fräsch så ska jag ta på mig skit mysiga kläder.
Slänga mig i sängen och kolla tv och försöka sova.
Sov bara 1 timma inatt, om ens det. Och måste vara pigg imon ifall jobbet ringer!
Får se om vi hörs mer ikväll, annars blir det imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0