Känner mig lite gladare

Sådär, nu ska jag försöka hålla humöret uppe.
Inte låta som en sur gammal gnällkärring, haha.
Nej men ibland måste man få skriva av sig när man känner
sig nere, ledsen, arg och frustrerad. Så är det bara!

Jag gick och tog mig en lååång och vaarm dusch innan.
Skubbade hela kroppen med skrubborste och skrubbkräm,
satte på en ansiktsmask och la en inpackning i håret.
Allt som behövs för att känna sig som en ny människa
och få upp humörer på topp :)

Nu sitter jag här och dricker ett glad med kosttillskott. haha.
Ni vet såna tabletter som finns med näring osv i.
Ah, det heter ju kosttillskott, det är bra för oss människor
som har svårt att få i oss allt det kroppen behöver.
Kroppen tar ju inte alltid in allt sånt, så då är såna tabletter skitbra.
Smakar hur gott som helst också, jag har citronsmak,
finns säkert en massa andra smaker också! :)


Gott och bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0