Kom precis hem!

Godmiddag kära bloggläsare :)

Nu kom jag precis hem, för typ 10 minuter sedan.
Som jag sa igår så åkte jag och morsan till Knalleland imorse.
Vi skulle kolla runt i lite affärer och sedan handla mat.
Jag hittade lite smått och gott som jag köpte (fotar och visar senare)

Vet inte än hur denna dagen ser ut mer, ska fixa ihop lite käk snart.
Därefter ringa Jenny och kolla hur vi skulle göra idag, om vi ska ses osv.
Jag är så sjukt trött, blev lite sömn inatt ;) mohaha. Nejdå!
Men Tobbe höll mig vaken ganska länge, det räckte tydligen inte att se en film.
Haha, men det är så det kan gå. Får lägga mig tidigare inatt hela enkelt :)

Nu är det dags för mat, har inte ätit än idag, så hungrar ihjäl snart :/
Hörs senare och då får ni även se bilder på det jag köpt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0