1 maj!

Hej på er!

Har ni haft en bra valborg? Det har jag!
Jag vaknade för inte så länge sen faktiskt, är helt slut.
Det tar på krafterna att jobba hårt hela veckorna, sen hem och stressa
för att bli klar inför kvällen, köra all in hela natten
och sen vara hemma runt 4 på morgonen.
Ja, tuffa tider alltså, men det är helt klart värt det.

Ska berätta lite om min kväll igår; Jenny följde ju med mig hem.
Jag fixade mig så snabbt jag kunde, sen bar det av ner till stan.
Blev en sväng in på systemet, tyvärr. HAHA. Vi kunde inte hålla oss.
Vi gick in mot stan och checkade läget, träffade Tomas och Mikalen en stund.
Sen satte vi oss på en bänk mittemot Åhlens huset och inväntade kortegen.
Det börjase SPÖREGNA, inte alls kul. Men som tur var hade vi paraply.
Hogge kom dit också, gjorde oss sällskap, efter det ringde han taxi
och vi tog den hem till honom, där förfestade vi.. Pratade massa osv.
Sen blev det en promenad till Trandared där Linda (min jobbarkompis)
hade fest, det var kul att se henne lite alkoholpåverkad ;) haha.
Men festen sögballe pga en jävla fitta som var där, HATAR HENNE!
Skit samma, vi lyckades fixa skjuts ner till stan och vi gick till Tonic.
Vår älskade michan jobbade som tur var, han var lika het som vanligt.
Vi blev även bjudna på shots i baren, riktigt goda var dom!

Ja, min kväll var i alla fall hur lyckad som helst :)
Ångrar den inte en sekund faktiskt, mooums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0