Blandade känslor

Howdy everybody! - eller något?

Jag börjar bli jättetrött, har spletar poker i ett ex antal timmar nu.
Men fasen så skicklig jag börjar bli alltså, trodde ni inte om mig va?
Jag är riktigt duktig och fattar nog alltid nu, gjorde jag inte sist
jag provade att spela för typ någon månad sedan, hihi.

Jag sitter här med massa blandade känslor.
Vet inte riktigt vilka känslor jag ska lita på och gå efter.
Det var efter jag träffade dig som det blev såhär.
Jag är helt förvirrad inuti och känner känslor som jag inte
känt tidigare, alltså jag kan inte definiera dom helt enkelt.
Jag är superglad över att jag fick se dig en stund och prata med dig.
Men samtidigt känns det lite jobbigt nu efteråt, för nu fick man
ju värsta kicken av att träffas, men ska vi verkligen det?
Jag vet faktiskt inte, måste göra det som är bäst för mig.
Känner jag att jag vill träffa dig mer så kommer jag såklart göra det.
Det är skönt att vi kan smsa lite ibland i alla fall, utan att det blir något mer
eller hur man ska säga, eh. Ni förstår kanske ingenting?
Bara jag som svamlar om massa som vanligt. HAHA!
Men som jag precis skrev, är lite förvirrad ;) hehe.

Nu ska jag borsta tänderna, ska upp klockan 8 imorgon.
Då blir det gröt och vatten till frukost och sedan en rask promenad
ner till Knalleland för att kika runt i affärer med min älskade mor.
Vi hörs när jag kommit hem imorgon, Godnatt!


Kommer jag någonsin få sova bredvid dig igen? - I hope so!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0