Har bestämt mig

Japp, när jag stod i duschen nyss så bestämde jag mig för att faktiskt åka till Ullared imorgon. Vad har jag att förlora liksom? Hittar jag inget, nä då gör jag inte det, inte mer med det liksom, haha. Har velat fram och tillbaka ett tag nu att det kanske är onödigt om man ändå inte ska köpa något, men det vet man ju faktiskt inte innan, så ja. Det blir Ullared imorgon och något lär jag ju hitta. Även om det inte blir kläder, så finns det ju massa andra roliga saker. Julklappar lär jag väl hitta där i alla fall :)



Ja, som sagt kom jag precis ur duschen. Ska börja ta fram kläder strax och sen fixa smink och hår. Eller smink, orkar jag det? Haha. Vi får la se. Packar med det i alla fall.. Vi hörs nog senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0