Off to work

Tjena!

Har ni haft en bra lördag än så länge?
Det har jag, dock är jag jättetrött men det får gå ändå.

Igår bar det av på äventyr till Göteborg med Jenny.
Vi träffade "Mr Badboy", haha. Vi satt och tjötade med
honom och hans vän (?) ett bra tag innan vi bestämde oss för
att dra. Han skulle egentligen hängt med oss tillbaka till Borås
och även ha sovit hos mig, men så blev det inte, as usual, haha.
Ja, men sen väl hemma i Borås igen efter en ganska läskig
och farlig bilresa i snöstorm och på hala vägar så gick vi
på krogen, haha. Nyktra då alltså. Vi gick till Puls först för
att Jocke, Blondie och en till kille var där så vi hälsa på dom.
Men det var svintråkigt där så vi gick in på Tonic istället och
jävlar vilket drag det var där alltså, haha. Helt proppat med folk
och alla dansade, ropade och ramlade, haha. Kul ändå :)
Ja, sen blev klockan mycket så alla drog hem, typ..?

Haha, det blev lite kort om min fredag i alla fall så slipper jag ha
så himla mycket att skriva om imorgon, hehe.
Jag ska strax dra mig till jobbet, börjar klockan 18 och jobbar till
klockan 10 imorgon förmiddag, najs :) Ska bli skönt att komma dit.
Sen kommer min syster från Gbg hit imorgon också, kul kul :)

Ha en fortsatt trevlig lördag så hörs vi imorgon, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0