Ajj, min rygg :(

God morgon!

Min rygg alltså, den är helt pajj :/ Gör så förbannat jävla ont.
Usch, bloggade inte mer igår utan gick och la mig redan 20:45 typ.
Hoppades på att min rygg skulle vara bra när jag vaknade,
men ack så fel jag hade. Den gör lika ont, om inte ondare nu :(
Det är faktiskt riktigt synd om mig!

Aja, idag är det fredag. Förberedelserna för mammas kalas imorgon
är i full gång. Hon är i stan och handlar det sista som behövs och
så fort hon kommer hem ska jag hjälpa henne med allt så gott jag kan.
Inte så lätt att hjälpa till med saker när jag är helt handikappad.
Kan ju varken gå, stå, sitta eller lika. Och böja mig ner, det är helt
omöjligt, helvetes jävla skit!

Blä, är på dåligt humör. Vi hörs senare istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0