Fryser!

*brrr* Heey! *brrr*

Satan i gatan vad jag fryser, mina fingrar är helt stela och blå av kylan
och mina öron är knallröda och det känns som att jag ska tappa dom vilken
minut som helst, haha. Vintern är redan här alltså :/

Jag kom hem för typ 20 minuter sedan, tog mig en härlig (men kall) promenad
ner till stan vid 11 typ, skulle ner för att se om mina pengar från försäkringskassan
har kommit än (dom skulle ha kommit i fredags) men självklart hade dom inte det.
SUCK! Hatar försäkringskassan, dom suger med allt, precis allt. Aja, inte mycket
att göra åt. Jag skulle shoppa lite saker som jag behöver men det får väl
bli nästa vecka istället då. Sen stack jag och gjorde det jag skulle göra igår.
Det jag bloggade om som jag inte riktigt vill avslöja ännu :) Det gick bra.
Kändes bra och helt rätt också, najs najs..

Nu ska jag starx äta lite lunch, grov fralla och yoghurt :) Mums!
Sen ska jag ställa mig och laga mat tills mamma kommer hem.
Tänkte vara snäll och laga god mat lagom tills hon kommer, då blir hon nog glad.
Det får bli korvstroganoff med ris tror jag, det är så himla gottit :)

Vi hörs senare helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0