Minusgrader

God morgon!! *brrr*

Usch och fy vad kallt det är, sitter här och skakar.
Fatta att jag verkligen INTE ville gå upp ut sängen och lämna mitt
otroligt varma duntäckte när jag vaknade, svinkallt ju :/
Klev upp 07:30 ungefär och kollade ut, frost överallt, liknar snö.
Och så checkade jag termometern, den stod 5 på MINUS GRADER!
Fy satan i gatan säger jag bara!

Jag har precis kokat kaffe till mig och mamma som ska både få
oss att bli varma men också att vakna till liv, haha.
En morgon utan kaffe går inte för mig, jag är inte människa utan det.
Efter kaffet ska jag börja göra mig i ordning lite smått ska vara klar
vid 10 typ och åka med bussen 10:15, har verkligen ingen lust att
jobba idag, men man måste ju, eller hur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0