Ny dag - Nya utmaningar

God morgon hjärtegull ♥

Har ni sovit gott? - Jag har sovit sådär, somnade tidigt, typ 22 men har
sovit väldigt oroligt denna natten och drömt sjukt konstiga drömmar.
Usch, var länge sedan jag drömde sånt, men kanske beror på alla sjuka
skräckfilmer Sara och jag har kollat på förra veckan, haha.

Idag är det onsdag, en helt ny dag med nya utmaningar.
Som jag skrev igår är det APT-möte på jobbet idag, spännande.
Antar att den där psykologen ska vara med idag också, får väl
se hur allt går denna gången då, haha. Blir intressant :)

Imorgon ska jag till tandläkaren klockan 10 och direkt efter det
måste jag åka och jobba, så jobbar jag till typ 18-19 eller något.

Men men, nu ska jag klä på mig och allt sånt.
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0