Nyduschad

Godmorgon!

För mig har det varit mogron rätt länge nu i och för sig, men ändå :)
Jag kom hem för dryt en timma sen, var ju i stan med mamma idag.
Hon valde ut sina presenter hon ville ha, haha. Det var hon som ville
så det var la inget att tjata om, hon fick ju det hon ville ha i alla fall.
Blev tre böcker, en fanns inte så ska beställa den från cdon tänkte jag.
Och så en kofta hon ville ha med, söt mamma :)

Jag kom precis ur duschen faktiskt, känner mig som en ny människa typ.
Känns som evigheter sen jag duschade länge sist, har blivit snabbdusch
det senaste för att jag har haft bråttom iväg, men nu hann jag raka benen,
ha inpackning i håret och allt sånt i lugn och ro, underbart :)

Jag ska platta håret och göra mig helt klar för att sedan träffa Sara.
Inte bestämt vart än, men ikväll blir det tacos, vin och idol hemma hos henne.
Riktigt mysigt måste jag säga. Får se om det blir bara vi två eller om
vi får för oss att bjuda dit några fler :) haha. Men trevligt blir det hur som.

Blir nog några flaskor Black Tower ;)

Ja ja ja, ska la blåsa håret och så nu så jag blir klar någon gång.
Vi hörs sen igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0