Ont i kroppen

God morgon!

Mmh, så skönt det var att få sova ut, vaknade klockan 10
och kände mig utvilad och pigg, great!
Dock har jag så himla ont i kroppen, uscha.
Jag är nog ganska otränad just nu så att bära och bygga så mycket
som jag gjorde igår satte igång musklerna, haha. Så nu värker
det i varenda jäkla muskel jag har, haha sjukt ju..

Jag ska starx göra mig i ordning och sen dra ner till stan för att fixa
lite saker, måste till apoteket också som jag nämde igår sedan drar
jag mig till jobbet för att sitta på en lång och seg konferens, blä.
Efter det vet jag inte alls vad jag ska göra, blir väl antagligen bara
att åka hem och ta det lugnt tror jag, imorgon är en fullspäckad
dag igen, ska med mamma till Knalleland och leta vinterskor och sånt.

Nu är det dags för mig att bli klar så jag hinner, vi hörs när jag är hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0