Snart färdig

Nu har jag duschat och fixat håret.
Ska få på mig lite smink och kläder så är jag klar sen.
Jag ska hem till Sara idag igen, ska bli mycket skojsigt.
Utan att överdriva så hade vi faktiskt riktigt roligt och det
var väldigt länge sedan jag fick skratta så mycket som igår.
Och äntligen fick jag någon att prata av mig med, någon som
inte har varit delaktig i allt som hänt den senaste tiden, någon
som förstår och kan se allt från ett annat sätt, helt underbart!

Vet inte om det blir något mer bloggande idag, kanske kommer hem
lika sent som jag gjorde inatt och då orkar jag inte :/ ..
Imorgon bitti ska jag även med mamma ner till stan, vi ska köpa
presenter till henne då hon fyller år snart :)

Just fan, det är fredag redan imorgon, denna veckan har gått för fort.
Har inte hunnit med mycket alls, haha. Men lite skönt samtidigt.
Imorgon får vi se vad som händer, har lite planer men ja, vi får se.
Lördag är också lite tveksamt, kanske blir Göteborg - Ladied Night,
men det är inte helt säkert än så vi får väl se då också..

Men ha en underbar dag så hörs vi senare eller imorgon.

Du är så underbar, det finns ingen som du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0