Haha

Tjatja!

Haha, jag skrev sist att jag skulle ha så mycket tid att blogga
på bara för att jag var hos killen och inte hade så värst mycket
att göra, men ack så fel jag hade. haha. Jag fick en del att göra ändå :)

Men men, nu bloggar jag i alla fall. Idag är det tisdag, kom ganska nyss
hem från min kära pojkvän ♥. Sitter här vid datorn och dricker kaffe och ska
snart dra med mamma ner till källaren för att rensa lite. Det behövs!
Sen ska jag nog bara ta det lugnt resten av dagen, träna lite också!

Imorgon är det onsdag och kl 10 ska jag på en arbetsintervju!
GRATTIS TILL MIG! - Tack!
Det är ett vikariat som personlig assistent, hehe. Får väl se hur det går.
Jag har aldrig jobbar som personlig assistent utan jag arbetar ju som
habiliteringspersonal och det är faktiskt en helt annan sak.
Många tror nog att "vadå skit samma, vårdjobb som vårdjobb" men
så är inte fallet. Det är en STOOOOR skillnad på att vara personlig assistent
och habiliteringspersonal, faktiskt! Men det ska nog gå bra hoppas vi :)

Så jag ska väl sitta hemma och förbereda mig inför intervjun och tagga till max!
Resten av veckan får vi se vad som händer, får jag jobbet så antar jag att jag
kommer jobba lite iaf, och så blir det träning såklart :) hehe.

Ah, men nu ska jag sörpla i mig kaffet här och sen tvinga med mamma.
Vi hörs kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0