Hösten är kommen!

Ja, det kan man lugnt säga. Här sitter jag med min förbaskade höstförkyling och den tycks aldrig ge med sig.
Är trött på att vara sjuk nu. Blir så fruktansvärt rastlös och uttråkad av att bara sitta här, inte ha ett dugg att göra.
Men samtidigt kan det vara lite skönt, eftersom man varken har kraft eller energi så är det skönt att bara få va.

Somsagt, hösten är kommen. Men vart fasen tog sommaren vägen då?
Såg knappt skymten av den innan den försvann igen.
Under mitt sommarlov var det fint, varmt
och soligt väder i ca 2 veckor, sen har det bara pissat ner regn.
Underligt. Vad händer med jorden egentligen?
Enligt mig så är inte detta normalt.
- Hur mycket regn finns det?
Tycker också att man blir så nere av detta mörka, kalla och regniga vädret.. - Hängig kanske är bättre ord.
Jag blir det, har inte lust att göra någonting utomhus i alla fall.
vill bara sitta hemma i värmen, med mysiga kläder och bra musik.
Men tillslut lär man ju tröttna på det också, tröttna på att bara sitta här,

mellan dessa väggar och inte göra någonting?
Man vill ju ha luft, känna skogens alla dofter, se solen gå ner om kvällarna.
Usch, jag verkligen hatar detta..

image1
Bilden tagen av mig, våren - 06
/ Jasmina

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är såååå sööööt!Blir så glad över dig!Glad också att du fått tillbaka ditt skrivande,du är en naturbegåvning i skrivandets konst!Fotona du tagit är himmelska,de avspeglar din själs känsla!Lova att aldrig ge upp,fortsätt utveckla dina gudagåvor och du blir belönad,det lovar jag!ÄÄÄÄlskar dig!Stöööörsta kramen!

2007-09-09 @ 14:38:26
URL: http://tankeverkstaden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0