A Cinderella story...



Denna dagen har varit väldigt lång.
Har haft fullt upp hela dagen, inte haft en minut för mig själv typ.
Så känner att det är dags att krypa ner under duntäcket nu och
se en film, tända lite doftljus och mysa i min ensamhet!
Fan vad positiv jag lät nu :D haha. Bra där!
Brukar ju alltid låta så depp när jag påpekar att jag är ensam,
eller att det är ensamt här hemma och så vidare, men nu så.
Antar att man vänjer sig vid ensamheten förr eller senare!

Nu får ni alla sova så gott så ni vaknar upp pigga och glada
imorgon, då det är självaste nyårsafton, I will!!
Puss på er alla .. eller NEJ, verkligen inte på alla.
Men på er jag tycker om, och ni vet vilka ni är, gullungar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0