Blev sent igår igen

Godmorgon!
Förlåt att jag inte bloggade mer igår, men kom hem så sent.
Så fort jag kom hem tvättade jag bara bort sminket och
sen hoppade jag i säng, kollade lite tv innan jag somnade.
Lyckades faktiskt somna ganska fort och sov gott hela natten :)

Jag vet inte hur jag ska göra med vissa saker.
Jag har beslutångest, får nästan lite panik när jag tänker på det.
Behöver hjälp med hur jag ska göra och vad jag ska välja.
Väljer jag det ena så förlorar jag det andra och tvärtom.
Så jävla jobbigt. VILL INTE VARA MED OM DETTA!

Jahaja, jag ska strax klä på mig lite och fixa till håret.
Därefter ska jag möta upp en kompis så ska vi åka
och leta efter ett hus, haha. Låter skumt, men ja.
Vi får la se vart vi tar vägen efter det sen.
Om vi åker till henne eller till mig eller vad.
Ska försöka blogga igen i alla fall.

See you later!

Bortom låsta portar finns ett lyckans land
En ändlös tid av kärlek trevar sig fram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0