Husmanskost!

Ojojoj, dålig jag varit på att uppdatera idag då :(
Men jag har faktiskt en ursäkt och det är att
jag inte mått så himla bra idag, varit hur slö som helst.
Haft skit ont i kropp & huvud + feber på det, blä!

Jag och morsan lagade äkta husmanskost innan;
Potatis och fläsk med löksås, mooums!
Det var riktigt jävla gott i magen ska jag tala om!
Skit länge sedan jag åt sån slags mat!!
Ska vi nog se till att äta oftare!

Just nu sitter jag och spelar Betapet med JennyBenny!
Ovanligt va?
Det är lika roligt som vanligt! :)
Vi börjar bli riktigt skickliga på detta nu, mohaha!

Ja, har väl inte gjort så mycket idag.
Spelade lite GTA innan idag, testade på lite olika fusk.
Inte kul att fuska, så jag slängde lappen igen :p haha.

Men ja, ska spela vidare nu,
see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0