Jaha...då var det dags igen!

Hej och hå, nu har jag duschat och allt såntdär.
Skulle strax ner till Knalleland och möta Frankie,
men jaha, då ringer jobbet och tvingar dit mig :(
Klockan 14.00 - 22.00 ska jag jobba!
Det är alltid så, när jag har planerat nått, ja då ringer dom.
Men skiter jag i att planera och vänta på jobb, då ringer dom ej.
Jävligt irriterande.
Jag som hade bestämt med honom och allt :(

Usch, känner verkligen inte för att jobba nu ju.
Är ju fan förkyld och allt med. BLÄÄ!!
Aja, måste ju faktiskt, får inte tacka nej..

Ska försöka mobilblogga sen om det finns tid.
Annars kanske jag bloggar när jag kommit hem igen,
men lär vara helt slut då :/

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0