Lite biverkningar

Usch och fy vilken natt det har varit!
Har haft svårt att sova inatt, armen har värkt en del.
Har haft förjävliga svett-attacker och sen frusti :/
Haha, uscha.
När morsan kom in imorse för att se hur det var med mig,
kunde jag knappt öppna ögonen för jag hade sådan värk i dom.
Huvudvärk och feber också, blä!
Men det är det värt!
Mycket hellre att jag kan ligga med lite feber i någon dag,
än att få grissjukan och sedan läggas i respirator eller
konstgjord lunga? JA - mycket hellre :)
Nog om det!

Idag har jag en del att göra även att jag är lite risig.
Massa jobb ska sökas, fler anstalter ska ringas osv.
Ska in på cdon.com och beställa julklapp åt morsan
och även en massa PS2 spel till mig själv - Mooums ;)

Nu ska jag nog försöka hälla i mig ett glas treo och
hoppas på att huvudvärken försvinner och att febern sjunker :)

Talk to you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0