Mysigt höstväder

Ja, idag är det riktigt mysigt väder ju.
Blev så lycklig imorse när jag slog upp ögonen
och möttes av solsken genom rutan, wonderful.
Nästan så man vill ta och promenera idag ju ;)
Ska nog se till att det blir så ikväll ^^ haha.

Jag kom i alla fall precis ut ur duschen.
Den duschen var väldigt välbehövd kan jag säga.
Har inte duschat håret på flera dagar *må illa*. haha.
Nä, man har varken haft tid eller orkat. haha.
Dåliga ursäkter, man ja, sant.

Denna helgen blir nykter för min del *STOLT*!
Jag kan inte hålla på att festa varje jävla helg.
Har varken ekonomi eller lever till det ;p blä.
Men jag tror denna helgen kommer bli grymt skoj ändå :)
Ska försöka låta bli att festa enda till nyår, så wish me luck.

Nu måste jag blåsa och platta håret, vi hörs sen :)

ÄLSKLING, JAG SAKNAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0