13 - 0 !!!!!!!!

FÖRLUUUUUST!!!!!! :(

Tyvärr så förlorade Ninjasklödpaddorna med 13 - 0.
Alltså, Johans lag, dom vi hejade på, dom förlorade :(
Enligt Pogge så var det för att Jenny och jag hejade för dåligt.
Men jag hejade ju som bara den, men ingen som hörde :(
Nästa onsdag är det match igen, så bättre lycka nästa gång.
Då ska David stå i mål istället och Johan vara på plan och springa.
Hihi, kommer bli skit kul tror jag :)
Jag och Jenny ska ha tutor med oss då!!!!

Lite bilder från kvällen:


Min thaimat som jag åt innan matchen började, SKIT TORRT! :(


Jennys mat som var mycket godare!!! (Vitlöks-sås på)


Dom gröna hejade vi på! Pogge in action ;)


Johan in action! :D - Suddig bild, men ändå :)

Tyvärr dog batteriet i kameran mitt i allt,
så blev inte så mycket mer bilder.
Får bli många fler nästa onsdag.
Då ska jag tvinga Jenny att ha med sin systemkamera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0