En vacker höstdag

Hej på er!

Jag är nyss hemkommen från en stressig dag på stan med mamma.
Vi hade massa papper som skulle fixas fram hos både
skatteverket och banken, det gjorde vi också.
Var lite krångel med mitt personbevis, men löste sig tillslut i alla fall :)
Därefter gick vi till City och handlade lite mat och sånt som fattades hemma.
Det var väldigt vackert ute idag, klarblå himmel och solsken, en vacker höstdag!

Som jag sa igår så ska jag möta Jenny klockan 16.00,
vi ska ju kolla in det nya gymmet som har öppnat.
Vi funderar ju starkt på att börja där, men vi vill kolla läget först.
Se så att allt ser bra ut och att personal och sånt är trevliga :)
Därefter ska vi köpa med oss thaimat och bege oss till Sturehallen.
Johan och dom har ju match idag så vi ska vara där som hejjarklack!
Haha, kommer bli så grymt kul :D

Jag ska la börja ta fram kläder och sådär inför eftermiddagen.
Gäller att ta på sig massor för det är svinkallt ute :/
Men jag skriver sen igen såklart, så vi hörs då :)
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: ISabelle

fin blogg<3

2009-10-14 @ 14:19:48
URL: http://sotttnos.blogg.se/
Postat av: Jessi

Hej! Tack Isabelle för din kommentar, gulligt :) Din blogg är med fin!!

2009-10-14 @ 14:23:21
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0