Nu kör vi igen!



Tonic - Bar & Kök
Japp, jag vill faktiskt hissa Tonic. Världens absolut bästa krog enligt mig. Visst, det är litet, finns bara en toalett och så men vem fan bryr sig? Dom har världens sexigaste vakt och en söt bartender, dom är hur trevliga som helst, bjuder ofta på drinkar och shots och inte nog med det, inget inträde och billigt i baren, kan det bli bättre? HISS åt alla på Tonic!

Michael Weatherly
För det första är han en grymt bra skådespelare, han spelar ju Agent Anthony DiNozzo i serien Navi Cis, vilken är min favoritserie med. Inte nog med att han är duktig på det han gör, han är ju riktigt mumsig att se på med. Ögongodis bokstavligt talat. Mums. Han hade man ju inte tackat nej till direkt :)





Halloween
Usch. Jag tycker det är så överskattat! Inte ens våran tradition från början utan något USA har hittat på. Halloween firas enligt för att det ska tjänas pengar på det. Det är ju svindyrt. På halloween ska man ju hylla de döda, gå till deras gravar och tända ljus, lägga blommor och göra fint. Inte gå runt och knacka dörr och tvinga av folk massa godis och pengar? Blä på halloween.

Vissa killar
Jag vågar inte skriva att jag dissar Killar, för då kommer väl jag få massa klagomål att jag drar alla över en kant. Så vissa killar vill jag dissa nu. Och det är ni som är sådär fega och patetiska som inte vågar älska och bli älskade. Ni som tror att ni kan behandla tjejer hur ni vill. Fy på er. Vet inte vart jag ville komma riktigt. Men det finns dom som hänger med en tjej ett tag, och allt är på hans villkor, han bestämmer allt. Sen en dag så är allt bara över, man får ett sms med texten "Jag vill inte ses mer nu, det funkar inte, tack för allt, ha de gött" .. Ja, typ så. Helt sjukt. Förstår mig inte på er. Idioter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0