Curry-kyckling-gryta!

Mmh, muuums vad gott det var att få så god mat i magen innan.
Hjälpte ju mamma med maten, jag börjar lära mig de där som kallas matlagning nu :)
Haha, men vafasen, är ju 20år gammal, då ska man kunna sånt.
Kunna laga mat, städa, tvätta, handla, ha hand om ekomoni och så vidare.
Bara bra att morsan tvingar mig hjälpa till så ofta det går så att jag lär mig.
Vill ju inte vara helt okunnig när jag flyttar och inte kunna/veta något.
Vore väl lite galet, right?


Detta var så otroligt gott kan jag lova.


Och till maten hade vi nybakade frallor som vi har bakat :)

Tänkte kanske ta mig ett bad snart och bara koppla av.
Tända lite doftljus och sådär, försöka piggna till liksom.
Skulle behöva använda silverschampot idag med, men orkar jag?

Vi får se vad jag gör.
Jag uppdaterar snart igen såklart :)

/Jasmina

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej! Allt bra med dig? =)

2009-09-08 @ 15:49:29
URL: http://danielkl.se
Postat av: @Daniel

Hej! Allt är bra med mig tack, hur är det själv?

2009-09-08 @ 16:10:45
Postat av: Daniel

Sv: Härligt att det är bra med dig! =) Det är bra med mig också! =)

2009-09-08 @ 16:42:00
URL: http://danielkl.se
Postat av: @Daniel

Härligt härligt =)

2009-09-08 @ 17:13:42
Postat av: Daniel

Sv: Jupp. Hänt något kul idag? =)

2009-09-08 @ 17:34:46
URL: http://danielkl.se
Postat av: @Daniel

Hehe :) Nej, har inte hänt ett dugg kul idag faktiskt. Bara suttit hemma och tatt det lugnt :) Själv då?

2009-09-08 @ 19:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0