Dags att bege mig strax!

Hallå igen!
Nu är det strax dags för mig att gå till bussen och åka till jobbet.
Sov i typ 20 minuter nyss, men blev dock bara tröttare av det :/
Men men, har i alla fall klätt på mig och så nu.
Även packat ner mitt PS2 + massa spel och filmer så jag kan hålla mig sysselsatt inatt!
Får la sitta och försöka klara de där förbannade uppdraget på GTA som jag aldrig klarar.
Jag menar, jag har ju 10 timmar på mig nu ;) haha.
Längtar redan till klockan 07.15 imorn så jag får gå till bussen och åka hem. haha.
Ska bli skööööööööönt.

Måste bege mig nu.
Ska borsta håret och tänderna med ^^
Men vi hörs väl imon antar jag!

Miss you babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0