En morgon utan flyt

Godmorgon bloggen!

Morgonen började med att klockan ringde 05.20, jag var svintrött.
Somnade inte innan 03 inatt typ.
Dessutom regnade det ute och var svinkallt.
Var ju verkligen inte lockade att gå upp från sängen liksom.
Men jag är ju tvungen, blir så besviken på mig själv annars.
Så jag stack och simmade.
När jag är påväg ut från badhuset upptäcker jag att jag har massa missade samtal och sms.
Då är det såklart jobbet som har försökt få tag på mig, LYCKAT!
Ska då försöka ringa tillbaka och säga att jag kan komma, då dör det jävla batteriet.
Så var ju tvungen att åka hem, vågade inte chansa på att åka till jobbet ifall dom hunnit få in någon annan.
Väl hemma så pratar morsan med vårdcentralen så det dröjer innan jag kan få telefonen.
Ah, sen ringde jag och bad om ursäkt för att jag står som tillgänglig, men inte varit tillgänglig denna morgonen.
Va fan, tänkte la inte jag på att dom kanske ringer, när dom inte ringt på 2 veckor!
Men det hade löst sig i alla fall, som tur var.
Dom påpekade i alla fall att det är höst nu och många sjuka så det lär bli mycket jobb för min del.
Det är jag ju bara glad för :) - Så jag får göra om mitt träningsschema.
Så nu får jag vänta med att åka och simma till typ 07.30, för efter det brukar dom inte ringa.
Personal behövs ju till absolut senast klockan 08.00.
Och jobbar jag så behöver jag inte simma, eftersom jag då promenerar flera kilometer med min brukare :)

Ah, nog om det!
Ska med mamma till vårdcentralen klockan två i alla fall.
Känns bra att följa med som sällskap och stöd för henne :)
När vi är klara där ska jag nog köpa med Kinamat hem och bjuda henne på.

Shit sikket långt inlägg. haha.
Jag hör av mig senare igen.
Ska byta om och fixa håret nu :)

PUSS!

/Jasmina

Kommentarer
Postat av: Marina

känner just du till en hemsida där man kan tjäna pengar från bloggen? Det ska inte vara annonser som jag måste lägga på min blogg utan det ska vara genom min statistik.. mina unika besökare! Och det ska vara 100% gratis. Om du känner till en sån pass bra hemsida så skriv hemsidan gärna till mig!



Hör av dig! Kram.

2009-09-07 @ 11:42:53
URL: http://mmarinazado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0