Filmdags

Hej allihopa.

Fy fan vad dålig jag varit på att uppdatera då. Fy mig.
Igår så mötte jag upp Alisa i stan efter att jag hade fixat mig och sådär.
Så åkte vi direkt till sjöbo och träffade *hemliga*, vill inte hänga ut folk i bloggen därför dom får va hemliga.
Vi va hos nån kompis till dom, var ganska mycket folk där när vi kom, dåligt med sittplatser å sådär.
I alla fall, vi korkade upp klockan 15.00 redan, helt sjuukt.
Vi satt där och söp ganska många timmar, till typ 20.30 tror jag :/
Sen stack vi vidare till en annan kompis som bor på Boda, minns inte ett skit där i från.
Jo, att jag smakade på mitt eget vin men ville hällre ha sprit å sådär, haha. Galet.

Jag har tyvärr inga bilder för kameran fick stanna hemma igår.
Vill inte tappa bort den igen.
Så nu ska jag och mamma kolla på film, blir "Män som hatar kvinnor", så får hon äntligen se den.
Får se vad som händer mer ikväll, tror det blir lugnt.
Vill egentligen träffa *hemlig*, men orkar jag? Orkar inte supa idag igen..

/Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0