GRATTIS SYSTER, 25ÅR IDAG!

Hey!

Fy fan vad dålig jag är på att blogga nu.
Men jag har faktiskt knappt varit hemma på hela veckan.
Och inte haft tillgång till någon dator heller.
Det får bli skärpning på det nu, dumma mig!

Vad som har hänt i helgen orkar jag inte skriva.
Det har hänt mycket, jag har varit med mycket olika folk.
Och gjort massa saker, så orkar inte skriva allt.
Men helgen har väl varit sådär.
Har ju varit med om roligare kan jag säga.

Idag fyller min syster Mounira 25år.
stort GRATTIS till henne :)
Sitter just nu och väntar på henne, vi ska ha kalas för henne här.
Ska bli trevligt, va ett tag sen vi sågs sist.

Min tatuering börjar läka fint nu med.
Det röda är typ borta och svullnaden har gått ner massor :)
Den börjar se riktigt fin ut nu faktiskt.
Bild får ni inte se innan den är HELT läkt.

Nu måste jag klä på mig och gå ut med sopor å sådär.
Men jag skriver sen igen, det lovar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0