Idag är det exakt 1 månad sen..

Hejsan! :)
Jag kom nyss hem från stan och alla ärenden.
Mamma väckte mig vid 9 imorse, vi drack bara en kopp kaffe innan vi åkte ner till stan.
Usch, vi var båda väldigt förkylda när vi vaknade, ont i halsen och sånt.
Åkte först till syrran och matade hennes små söta katter (eftersom hon själv är i London nu, lyckos!)
Sen väl nere i stan så lämnade jag tillbaka ett linne på Gina, lämnade tillbaka filmerna vi hyrde förra veckan.
Hyrde då även nya filmer idag, skulle ladda upp bilder på dom, men det vägrar fungera? :/
Något fel på blogg.se idag antagligen. Får se om de funkar senare :)
Sen så köpte vi limpor cigg och gick till skatteverket och försökte få någon ordning på bouppteckningen och sånt.



Är en ganska ledsam dag idag.
För idag är det exakt en månad sedan min älskade far avled.
Känns hemskt :(
Klart det är jobbigt varje dag, men ah. Ni förstår nog?
1 hel månad har gått men sorgen är lika stark fortfarande, även saknaden.
Det bli inte lättare av att allt kring hans död krånglar.
Vi får inte ordning på något.
Liksom, i SVerige lever han fortfarande :/ Massa sånt som är svårt att få ordning på.
Ska försöka prata med min farbror idag och be om hjälp. Han är så snäll :)

Blir ingen simning för min del idag.
Får se om förkylningen är bättre imorgon så jag kan simma då.
Ska byta om och sådär nu, sen bara ta det lugnt.
Vi hörs senare och hoppas på att det går att ladda upp bilder då!

/Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0