Kommissarien och havet - den du inte ser

Hallå igen!
Nu är klockan snart 21 och jag ska se på kommissarien och havet - den du inte ser.
Något svensk-tyskt kriminaldrama, både mamma och syrran säger åt mig att se på det. haha.
Läste om den filmen och den lät helt okey faktiskt.
Så ska la mysa ner mig under mitt duntäcke och dricka en banan-smoothie =).

Eftersom jag har sovit så himla många timmar inatt så lär jag inte kunna somna i tid inatt.
Så jag får väl lägga mig och spela lite GTA efter filmen och se om de gör mig trött.
Vill bara sova så det blir måndag snart och hoppas på jobb.
Ska ju i alla fall träna hela veckan, hoppas det hjälper mig att stå ut.
Längtar tills jag kommer bort från denna hålan.
Vet inte hur länge till jag orkar.
Har fan ångest varje dag, ser liksom inget att vakna till längre.
Vill inte ens leva ibland :/ - Måste bort, bort, bort och det är nuuuu!

Trodde på OSS, men ja. Nu vet jag inte längre? :/
Allt är så komplicerat och krångligt hela tiden.
Vet inte vad jag vill och kan inte förstå vad du vill.
Jag älskar dig, men vi är kanske för olika?
Blä, vet ingenting längre..

Hörs imorgon!

/Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0