Längtar efter morgondagen

Hej igen!
Detta blir nog mitt sista inlägg för idag, ska strax lägga mig och se film och försöka sova tänkte jag.
Det blev tyvärr ingen vattengympa idag, Sandra hittade aldrig kortet.
Får se om vi kommer iväg imorgon, annars får jag åka själv, eller ta en promenad.

Imorgon ska jag och mamma till Knalleland på morgonen (runt 10), köpa de sista presenterna till Elias.
Och även köpa en blomma till Susanne och Joakim som också fyllt år.
Jag ska nog in på Gina Tricot en snabbis med, även kolla skor, behöver verkligen nya.
Sen ska jag inhandla massa nyttig mat inför helgen som jag ska leva på.
Eftersom jag är bortrest hela lördag, kanske söndag så hinner jag ju inte träna.
Men får ligga i som fasen hela nästa vecka :)
Imorgon tänkte jag även ha en "ta-hand-om-mig-själv-dag",
då jag ska duscha, använda silvershampot, göra ansiktsmask, naglar och allt sånt.
Ska bli så härligt!

Nä, nu kallar sängen.
Godnatt på er!

/Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0