Möt Göteborg

Godmorgon! :)
Mamma väckte mig nyss och vi drack en kopp kaffe ihop, as usual!
Nu sitter jag här, ska skriva ett inlägg fort bara sen måste jag fixa mig.
Idag ska vi åka till Göteborg och fira Elias, som blir hela 8 år gammal :)
Sen är det så att jag funderar på att stanna kvar i Götet, finns ju ingenting i Borås att hämta ändå.
Men men, vi får la se.
Vore så sjukt kul att få träffa alla mina kompisar där.
Särskilt David, mjao! Han är så go. Saknar honom massa faktiskt :/
Är nog ett helt år sedan vi sågs sist, inte bra. Även Jennie och Magnus va sjukt länge sedan.
Men som sagt, vi får väl se.
Och i så fall åker jag nog hem på måndag kväll :)

Hm, undrar vad jag ska ha på mig på kalaset?
Funderar på en rosa klänning jag har, eller min lila. Svårt de där.
Aja, får väl ta och sätta igång här nu, har en del att göra.

Men vi hörs kanske senare i fall jag åker hem igen.
Annars hörs vi på måndag, om jag ej har tillgång till dator.
PUSS!


Elias på sitt kalas förra året, sötunge <3

/Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0