Nyttig glass

Hej igen!
Nu är jag helt klar.
Har plattat håret, smörjt kroppen och fått på mig myskläderna.
Känns helt underbart att självmant sitta hemma en fredagskväll.
Är så glad över att det är så dåligt väder med,
för då är det inte ett dugg lockande att gå ut.
Då vill jag bara sitta här i mina myskläder, dricka te och se på film typ :)

Just nu går mixern för full rulle.
Håller på att göra nyttig glass.
Första gången jag provar, men tror det kommer bli väldigt gott.
Tänk att man kan göra så mycket nyttiga saker, men som är så fruktansvärt gott :)
Det är ju great!

Väntar på att mami ska prata klart i telefonen och sedan blåsa sitt hår.
Så vi kan köra igång någon film snart och äta glassen!

Får väl gå och titta hur det ser ut där i mixern, haha.

Hörs sen!
Love is fantastic sometimes
/Jasmina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0