Ska med bussen om 40 minuter!

Oppsi, om 40 minuter ska vi visst åka.
Haha, det hade jag ingen aning om.
Så jag har suttit och spelat, läst bloggar och sådär.
Haha, så ropade morsan nyss: "Är du klar eller? Vi ska ju åka snart!"
Haha, men men får la bara fixa en snabb fläta i håret och dra på nån klänning.
Ska ju bara till vårdcentralen så behöver nog inte se så jätte piffig ut, haha =)
Funderar på att kanske ta en sväng in på Gina Tricot och H&M när jag ändå är i stan.
Får väl se om mamma orkar de, annars får de bli senare i veckan.

Men jag uppdaterar när jag har kommit hem igen.
Puss på er :*

/Jasmina

Kommentarer
Postat av: Marina

Hejhej!:) Okej, men tack ändå sötan. Din blogg är också fin, det fattas bara en header! Kram. =)

2009-09-07 @ 13:54:44
URL: http://mmarinazado.blogg.se/
Postat av: bavve amin

Heeysan. Checka bloggen, ingen gay, tjej eller fjortis. Bara en vanlig kille :)

2009-09-07 @ 15:35:34
URL: http://baveamin.blogg.se/
Postat av: @Marina

Hej! Åh, tack ska du ha! :) Jo, jag väntar på att kompisen ska bli klar med allt sånt, hon hjälper mig med min design (A) haha. Kan ej sånt!

2009-09-07 @ 16:56:18
Postat av: @ bavve amin

Riktigt skön blogg måste jag säga :)

2009-09-07 @ 16:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0