Tillbaka till vardagen

Godmiddag allesammans!
Haha, typ samma öppningsfraser till varje inlägg, men skit samma.
Gick upp klockan 07.15 imorse, drack en kopp kaffe och åkte sedan och simmade i 1 timma.
Det var helt underbart efter denna sega helgen, har ju nästan bara legat i sängen hela helgen.

Ja, så nu är man tillbaka i vardagen igen, känns bra faktiskt.
Fick ett trevlig samtal från jobbet imorse, dom bokade in mig på 3 nätter här nu.
Ska jobba natt den 18/9, samt 30/9 och 1/10 , amazing!

Är redan svinhungrig, men har ingen aning om vad jag ska äta till lunch.
Dricka en kopp te med en rostat macka kanske?
Eller om jag ska steka lite omelett? , - Beslutsångest :/

Fryser massa nu också, jobbigt.
Gör jag ju typ alltid efter jag simmat, så får väl byta om till varmare kläder nu då.
Och ta och bestämma vad jag ska äta till lucnh!
Uppdaterar sen igen!

Saknar dig baby!
/Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0