Tv-spel är avkoppling

Hej igen!
Nu har jag bytt kläder och fått håret torrt,
och där med fått upp värmen i kroppen igen.
Drack även en kopp te nyss, mys.

Tänkte lägga mig i sängen och spela tv-spel.
Det är faktiskt väldigt avkopplande.
Eller ah, det beror väl på vilket spel man spelar.
Men jag spelar gärna spel där hjärnan måste vara helt i fokus på spelet.
Då kopplas alla andra tankar bort och man lever sig in i spelet.
Satt nyss på Cdon.com och kikade efter lite nya spel till mitt PS2.
Har har massor av spel, men spelar bara två.


"Grand Theft Auto - San Andreas"
Världens bästa spel tror jag.
Älskar det och spelar det näst intill hela tiden :)


"Fight Night 2004"
Även detta spel är skitroligt och man kan komma väldigt långt på det.

Det är dom två spelen jag egnar all tid åt när jag väl spelar.
Men skulle vilja ha mer spel, roliga spel.
Någon som vet nått roligt spel så säg till vetja :)

Nu ska det spelas så det står härliga till.
Vi hörs senare idag! :)

Puss!


/Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0