Vårrullar?

Hallå igen!
Fean, nu har hela dagen gått ju, och jag har bara legat och kollat på tv.
Inte nådigt någonstans ju.
Fan, funderar på att laga lite vårrullar, skit länge sedan jag käkade det.
Och jag är hungrig som fan, så nått måste jag få i mig innan jag börjar städa.
Ska även försöka ta mig ett bad med, känner mig inte sådär jättefräsch efter denna helgen.
Igår hade jag så ont i kroppen att jag inte kunde komma i badkaret ens, så ett nytt försöka idag då. haha.
Nä, men måste duscha idag hur eller hur, spelar ingen roll hur ont det gör, jag MÅSTE!

Hm, mer då?
Jag saknar min älskling väldigt väldigt mycket.
Jobbigt att vara utan honom, men sånt är livet I guess? :/
Vill flytta nu snart med, palla Borås mer?
Han är villig att flytta med så det känns skönt, såklart ska mamma med också.
Haha, henne kan jag ju inte lämna här bara ;p haha.

Nä, men nu måste jag laga mat.
Hungrar ihjäl snart, vi får höras senare helt enkelt.

/Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0