Wallander - Kuriren

Hej igen!
Nu har jag varit såå duktig såå.
Jag plockade i ordning i rummet, det vill säga,
hängde in alla kläder, la i ordning alla sladdar, bäddade sängen och sådant. haha.
Sedan tog jag på mig träningskläderna och promenerade ner till sjön och gick den korta banan.
Har ju faktiskt varit och simmat i över en timma idag, och man ska inte gå ut för hårt.
Så den promenaden fick räcka. Bättre än inget :)
Har även bestämt mig för att på helgerna ska jag inte träna alls.
Då ska kroppen på vila och känna att det är helg.
Tränar man för mycket och för hårt så börjar ju kroppen att bränna muskler,
istället för fett så får nog passa mig lite ändå.
Men att simma 1 timma varje dag + gå minst en halvtimma är nog helt lagom tror jag.
Och såklart äta rätt, men det gör jag ju :)

Vägde mig i badhuset imorse och blev glad av resultatet.
Nu var det ju inte så att jag tappat 5 kilo, men det är ju inte meningen efter en vecka heller.
Försöker se till att bara gå ner MAX 1kilo i veckan om ens det.
Rasar man ner i vikt så går man bara upp dom kilona sen ändå.
Så det är lika bra att låta det ta den tid det tar.
Jag har ju lång tid på mig :)

Men skitsamma.
Tänkte se på Wallander - Kuriren, någon som har sett den eller?
Mamma och jag hyrde ju den i fredags men har inte hunnit se den än.
Så tänkte att de kan vara ett bra avslut denna måndagskväll.
Hoppas den är bra bara.



Detta är kanske mitt sista inlägg för idag.
Känner mig trött efter att ha hållt igång sen 05.20 imorse så ska sova tidigt.
Måste ju orka med morgondagen med som består av simning tidigt igen,
(om dom inte ringer från jobbet för då ska jag ju dit) hehe :)

Men godnatt på er alla!
Hörs imorgon!

Saknar dig darling :/
/Jasmina

Kommentarer
Postat av: Marina

Nej:D Tror det blir finnnt:D

2009-09-07 @ 20:29:54
URL: http://mmarinazado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0