Är hemma nu!

Hello hello everyody!

Jag kom hem nu, fast egentligen kom jag hem förut, men ändå nu.
Haha, låter helt sjukt. Såhär är det:
Jag sov till typ tolv idag, inte bra alls, skulle egentligen åkt hem redan
vid 9-10, hade satt alaram och allting, men såklart har dansarn
lyckats stänga av f*ttalarmet och jag har bara sovit vidare.
Så ja, vaknade runt 12 och kämpade för att hålla mig vakan fram
till 1 så jag kunde ta bussen då, and I made it ;) haha.
Var hemma runt 2, lite innan kanske, morsan var sugen på Tacos
och tjatade till jag också blev det, på med alla kläder igen och sprang
ner till bussen och åkte in till stan för att handla. Handlade på typ 8 minuter
och sedan sprang till kassan, betalade och sprang till hållplatsen för att
hinna med bussen hem igen, vill gärna inte stå i 30 minuter och vänta på nästa.

Sådär ja, nu kanske ni förstår? ;) haha. Jag är så äckligt hungrig, helt sjukt.
Ska få upp mami ur sängen nu och sätta igång med maten, mooums.


Smell you later <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0