Godmorgon..?

Hm, morgon ja men god vet jag inte riktigt.
Är sjuk idag tyvärr, 38,5 i feber och sjukt ont i både huvudet och kroppen.
Inte alls kul, men får ta och vila ordentligt idag så jag är bra imorgon igen.
Har nyss hävt i mig en macka och två ipren, får se när dom tänker
börja verka, orkar inte ha huvudvärk en dag till..
Ska sätta på tv'n strax och somna till nått barnprogram, haha.
Vad skak mina kära läsare göra idag då? :)



Nu ska jag försöka sova en stund men först vill jag
önska Jenny en TREVLIG RESA! :D
Hon  åker ju till New York idag den fisen.
Tror det kommer vara grymt där borta alltså!!
Jennybenny,, önskar dig lika till ;) HAHAHA.
Nejmen, seriöst, hoppas du får det helt underbrt!
Ta med dig en snygg amerikanare till mig, TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0