Har ingen tid för att blogga..

Hej på er!

Jag är hemma hos mig med Jenny.
Vi möttes i stan efter praktiken och åkte hit.
Jag duschade nyss och nu står mamma och plattar mitt hår :)
Jag har ingen tid för att blogga idag, så detta blir nog det enda
inlägget idag, om jag inte kommer hem inatt och bloggar då.
Men det tror jag faktiskt inte.

Som ni redan vet ska Jenny och jag vara nyktra idag.
Känns inte alls kul längre, såg fram emot det tidigare i veckan..
Men idag, vem man än pratar med så ska den supa.. BLÄÄ!!

Aja, vi får la se hur allt blir, vi vet inte vilka av alla vi ska vara med än.
Men det brukar ju alltid lösa sig, eller hur? :)

Ha en bra Valborg allihopa :) Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0