I am so happy! :D

Hej hej hallå bloggen och alla läsare!

Nu är jag tillbaka igen, det trodde jag aldrig, haha.
Dessutom sitter jag hemma denna gången och bloggar, underbart.
Det är så att jag lånat dansarns dator, så jävla snäll är han <3!
Åkte ner till stan förut och fikade med Jenny, mycket trevligt.
Och ja, sen mötte vi honom en snabbis bara och jag tog datorn
och åkte sedan hem, ville hem så fort som möjligt.
Så snällt av honom att låta mig låna den, ååh :)
Han är ändå ofta hos kompisar som självklart har datorer där han kan sitta,
om han nu verkligen måste ;) haha. Alla är nog inte lika datorberoende som mig kanske..
Är så jävla lycklig nu, att jag kan blogga och ha mig på denna tills jag köpt
min nya dator, som antagligen blir på lördag, wiihoo :)

Nu måste jag kolla fb och massa annat, hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0