Idag är det 8 månader sedan

Idag är det exakt åtta månader sedan far min gick bort.
Som jag sa tidigare, tiden går så jävla fort.
Tänker på dig pappa och vet att du har det mycket bättre där du är nu <3

Sitter fortfarande hemma hos Dansarn, han gick nyss till bussen.
Han skulle till stan för att köpa cigg åt Danskii eller något sånt.
Tror han skulle köpa en flaska sprit också, haha!
Den är då inte till mig i alla fall, eller det är den egentligen,
men jag tänker inte dricka idag :) hihi.

Jahapp, då sitter man här helt ensam, vad ska jag hitta på?
Funderar på att ta en dusch i alla fall, vore väldigt skönt.
Sen ska jag nog städa lite här, är inte allt för fint, haha.

Vi hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0