Måndag igen då.

Tjena tjena!

Då var det måndag igen och en helt ny vecka väntar.
Spännande, man vet aldrig vad som händer ju.
Varit på praktiken idag som vanligt, varit en okej dag men har
så extremt ont i foten så det är lite jobbigt att promenera så mycket.
Imorgon ska jag jobba 07:30 - 16:00, så ska försöka att inte anstränga
min stackars fot så mycket då, får ta en brukare som inte är ute och
promenerar så mycket kanske :) hihi. Det löser sig alltid.

Jag känner mig så jävla ofräsch så jag måste in i duschen
snarast möjligt, men samtidigt är jag så himla hungrig.
Vet inte vilket jag ska göra först, haha. Tror det blir att laga
mat och käka och sedan ta en skön dusch i lugn och ro!


Mmh, visst är bilden mysig? ;)

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0