Min fredag!

Nu sitter jag här helt klar och väntar på Jenny.
Så tänkte passa på att skriva lite om gårdagen!

Jenny kom hit och vi fixade färdigt oss och sedan bar
det av till bussen mot stan, köpa cigg och sedan bussen
vidare hem till Peder där även lilla Bamse befann sig.
Åh. Det var så kul att träffa dom igen, länge sen nu!
Vi satte igång att häva i oss massa öl. Vi lyssnade på
musik och spelade spel "galen panna" eller nått hette
spelet, svårt som fan men riktigt roligt :) haha.
Efter typ ett flak öl började jag bli full och Alisa ringde mig
och kollade om vi skulle till stan för då kunde hon köra.
Det ville vi såklart, dock bara jag och Jenny. hihi.
Så hon kom och körde ner oss till stan.
Vi drack upp varsin öl innan vi gick in på Tonic.
Åh, det var världens sexigaste vakt som jobbade igår, grrr!!
Inne på Tonic träffade vi Nicke och Benet, najs som fan.
Han bjöd oss på Virgin Ooze först, sedan beställde han in
kanna efter kanna med öl, snacka om att vi blev dragna, haha.
Mycket roligt måste jag säga. 1:30 kom Dansarn och Danskii och hämtade oss
och så åkte vi dirr hem till Dansarn och fortsatte festa, Jag och Jenny i alla fall.
Haha, minns inte så mycket från det hemma hos honom, vi bråkade tror jag.
Ja, men sen la vi oss nog och sov efter en stund, klockan 07 på morgonen. haha.
Mycket mycket rolig kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0