Vad f*n händer imorgon?

Ingen kan väl ha missat att det är Valborg imorgon?
Men frågan är då; Vad ska alla göra imorgon?
Jag och Jenny har funderat och funderat, hm.. svårt.
Vi ska vara nyktra i alla fall, det vill vi båda.
Att supa sig dyngrak på valborg är överskattat!
Vi har lite personer som vi kan vara med o så, men vi
vill ju verkligen välja rätt, hahaha.. schysst det lät då :P
Aja, om någon har nått förslag så säg till mig :)

Jag är helt klar nu, underbart. Blev klar mycket tidigare än
jag förväntat mig, amazing!
Nu ska jag lägga mig i sängen och... se på TUSENBRÖDER!!
Självklart drömma mig iväg till babe, som fick mig att se serien.
Glömmer aldrig när vi låg hemma hos honom och såg några
avsnitt tillsammans, jag låg i hans famn och det var så mysigt.

Ska dessutom njuuuuuuta av min kexchoklad och min cola
som jag köpte tidigare idag, man måste unna sig någon gång.

Vi hörs imorgon gullungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0