Välkommen hem!

Först och främst vill jag säga VÄLKOMMEN HEM JENNY!
Hon har nyss landat och står nu på Landvetter och väntar
på väskorna, åh. Tänk att hon är hemma nu, wonderful!

Jag kom nyss hem också, åkte hem tidigt från Dansarn.
Ska ju duscha, platta håret och sånt, vill göra det utan stress!
Morsan ska iväg en sväng nu under dagen så jag ska bjuda
över honom på en kopp kaffe tänkte jag ;)
Ska försöka övertala Jenny att komma hit på en kopp också,
men så kan jag förstå om hon kanske inte orkar :(
Vi får la se. Ska åka till jobbet runt 3 i alla fall.
Det är så jävla gött att jobba kväll, I love it.


Välkommen hem pullipullan, du är saknad :D <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tackar :) Wihoooooo !!! Blir tyvärr ingen kopp men vi ses imorgon :D HAHA vilken bild :P ♥

2010-04-15 @ 12:52:15
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0